Sidor

onsdag 11 maj 2011

Vidga sina vyer

Efter att ha kikat runt på internet en stund o hittat en del intressanta bloggar som handlar om att resa, så längtar jag bort! Jag tycker om sverige o svensk vår o sommar men just nu längtar jag bara efter att få resa, se annan kultur och natur. Få fotografera nya saker! Kan inte bestämma mig för vart jag vill resa, men nått land som jag inte har varit i tidigare, så här kommer en lista på resor jag gjort:

  1. Rumänien (Bucharest, Brasov)
  2. Israel (Betlehem, Jordanien)
  3. USA ( New York och washington dc)
  4. Island x2
  5. Danmark
Skulle villja resa till Australien, Thailand, var de jag kom på just nu. Finns säkert fler ställen jag vill resa till. Min brors flickvän är från Thailand så kanske att man får resa dit snart o träffa hennes släktingar. Men jag känner att jag först vill gå ner en hel del i vikt innan jag reser, känner mig hindrad av min övervikt på många sätt, finns så mkt som jag vill göra, resa är bara en av dem, rida, dansa, springa mm.

Vart är erat drömresmål?

1 kommentar:

  1. irland, thailand, australien och igentligen Varsomhelst där det är varmt när vintern biter i sverige, när jag gått ner tillräkligt för att känna mig fri att bada, gå i kjol, slippa oroa mig över flygstolar och bälten (ska dom passa?)
    Längtar!

    SvaraRadera

Viktbloggarna Viktbloggarna