Sidor

lördag 14 maj 2011

Födelsedagsfirande i Gränna

Igår eftermiddag tog jag mig till Gränna för att hälsa på vänner. När jag kom hit var det även andra folk som var här för att planera Nyhemskonferensen som ska vara i sommar. Det var kul att träffa dem, var ca ett år sen man träffa dem sist. På kvällen hade vi fredagsmys o barnen åt chips o godis och så spelade vi monopol och avslutade kvällen med tt se en film. Så mysigt :-)

Jag sov över över här i Gränna, och på morgonen väcktes jag av barnen och M med födelsedagssång o frukost på sängen (de åt o jag drack min RTD chokladsmak) De hade gjort så fint med egna fina kort o presenter! Fick Carolas senaste skiva, en receptbok, en tygängel som luktat gott. fick även en sån kub som man ska vrida o vända på så att de blir rött på ena sidan o blått på andra osv. Klurigt, nog för svårt för mig men jag är ju envis så jag kommer nog hålla på med den en hel del.

Snart ska jag lämna Gränna och åka hem till Jönköping. Där ska jag möte min kära vän Linda som kommer med tåget. Så ska hon och jag gå o fika nånstans (hon får fika o jag dricka  te)

Tankarna kretsar idag runt att våga känna och inte fly från sina känslor, eller att inte trycka undan dem!  

//H-M

2 kommentarer:

  1. Grattis på din födelsedag :)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Tack för en trevlig stund igår! =) Ska följa din blogg och din resa. Jag vet att du grejar detta!
    Peppkramar från Linda

    SvaraRadera

Viktbloggarna Viktbloggarna