Sidor

onsdag 18 juli 2012

Nybro vistelse och Isländskt godis

Nu har jag tagit mig till Nybro, för att hälsa på större delen av familjen. Även pappa är ju här i Sverige o hälsar på, träffar ju inte honom så ofta, vi har inte så bra relation, men får ju ändå se till att träffa honom när han väl är här.

Han hade med sig godis ifrån Island, så har ätit en del av det. Det är gott men inte så nyttigt o äta.

Jag tog med mig min katt zimba, han kan ju inte vara ensam hemma o jag lyckades inte ordna någon kattvakt.

Jag ringde till Värnamo idag, för o kolla vad det innebär att stå i återbuds kö, Och den jag fick prata med trodde inte det skulle bli någon operation för mig fören i augusti iallafall. Tråkigt tycker jag.

 Idag har jag träffat min syster som har gjort GBP, det är intressant att se henne. Och få höra om hur bra det gått för henne. Hon är väldigt smal nu. Jag har svårt att föreställa mig hur jag kommer se ut kommer jag bli så smal och hur mycket överflödshud kommer jag att få? Idag känner jag att jag verkligen skulle vilja klara att gå ner i vikt utan operation, inte för att jag skulle få mindre överflödshud av det. Men jag skulle vilja gå ner naturligt! Men jag har ju bestämt mig för operation eftersom jag tror att jag inte skulle klara det utan!

Jag känner mig lite nere idag, det är annorlunda att vara här i Nybro. Hemma har jag ju mina egna rutiner och vanor mm.

Nu ska jag ta och vara lite social med familjen! Jag skriver här snart igen.

//H-M




1 kommentar:

  1. Som sagt jag har också varit inne på operation, men tackade nej. Vill inte gå igenom en operation till, då jag har två kejsarsnitt bakom mig.Peppkram

    SvaraRadera

Viktbloggarna Viktbloggarna