Sidor

söndag 15 juli 2012

Kläder

Som jag har skrivit i tidigare inlägg så är kläder ett stort intresse för mig, men det är inte så lätt att köpa snygga kläder i min storlek. Så nu tänkte jag skriva ett inlägg om kläder som jag kommer kunna ha sedan efter gastric bypass operationen :)

Så här kommer först lite bilder




Den svart vita kläningen på bild nr ett vet jag inte vart jag hittat jag har haft den sparad på min dator länge! Viisst är den fin!!

Bild nr två har jag också kollat på länge, den skulle passa att ha på nån fin fest typ bröllop eller så.

Bild nummer tre hittade jag som ni ser på en hemsida för affären "forever21" Jag har varit på den affären när jag var i new york, Men de fanns inget jag kunde ha... men det fanns mycket fina kläder där!

Bild nummer fyra är på en jeanskjol som jag tycker är lite söt :) Jag älskar jeanskjolar!

Och här kommer en bild på ett par jeans som jag tycker såå mkt om, jag gillar att de är utsvängda!

Vad tycker ni om för kläder?

//H-M

1 kommentar:

  1. Jag har en känsla av att 2013 kommer bli ett Awesome år för oss.. <3 :)

    Kram!

    //Rebecka <3

    SvaraRadera

Viktbloggarna Viktbloggarna