Sidor

söndag 15 juli 2012

Nu är det ingen hemlighet längre!

Jag har bestämt mig för att berätta för alla (vänner och familj, och för er) att jag i september ska göra en gastric bypass operation! Det var inte ett enkelt beslut, och jag tvekar fortfarande ibland! Att genomgå en sådan operation är ett stort steg, det går inte att ångra sedan. Men det känns som att jag har testat allt för att gå ner i vikt!!! Jag har trots min stora övervikt inte haft några större problem eller sjukdomar pga den, Jag menar inte att jag inte har varit hindrad av min övervikt, för det har jag på olika sätt, som tex ibland passar inte säkerhetsbältet mig. jag kan inte åka karuseller på lisseberg, vilket jag gärna skulle vilja osv. Men det jag menar är att än har jag inga följdsjukdomar av min övervikt.

Skriv gärna en kommentar vad du tycker o tänker om detta...

Nu ska jag ta o städa och packa, ska troligtvis åka till Nybro imorn eller på tisdag.

//H-M

6 kommentarer:

  1. Lycka till med operationen!
    Det är ett stort beslut men jag är övertygad om att det kommer att gå bra =)

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen en enorm resa på många sätt. Stort lycka till innan, under och framförallt efter operationen. Du finns i mina böner och tankar. Jag hoppas verkligen att du ska kunna få njuta av att göra allt det där du längtar efter. Du är modig!
    Kram Kakan.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag uppdaterat mig på din blogg, fint att få följa med på din livsresa även fast vi inte ses lika ofta längre. Jag ber att allt ska gå bra för dig med operationen, om Guds beskydd över dina tankar och ditt hjärta. Han har lovat att alltid vara med dig och bära dig, det kommer Han vara nu med. Massa kram Lollo

    SvaraRadera
  4. Det kommer att gå super bra! Det kommer inte att bli lätt, men du är stark! Nästa sommar är det du och jag som åker till Liseberg och åker alla karuseller flera gånger om;) jag bjuder;)
    Kramar din ex kombo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej kul att du läser min blogg :) tack jag hoppas att också att det kommer gå bra. Jag ser fram emot en dag i göteborg med dig! Torsdag idag ;)
      KRAM

      Radera
  5. Oj jobbade klockan åtta... Attans oxå, får bli nästa vecka;)

    SvaraRadera

Viktbloggarna Viktbloggarna