Sidor

måndag 16 juli 2012

Återbudskö

Jag ringde till den som fått min remiss om Gastric bypass för o kolla om de satt nått datum för gruppträffen eller så, men de hade dom inte för de som var ansvariga för de hade semester nu. Men jag fick svar på några frågor jag hade om operationen. Sen frågade jag om de hade fått något återbud från någon som var med på förra gruppträffen men de hade de inte vad hon visste men sa att jag kunde skrivas in i den återbudskö vilket innebär att om någon lämnar återbud så ringer de mig, hon sa att då måste jag kunna komma dit för operation med väldigt kort varsel. Så nu kan de bli av närsomhelst! Jag vill verkligen att det ska bli av innan skolan börjar!!!

Idag ska jag åka till Nybro o va där med min familj! Jag ska ta med min katt dit, hoppas att det kommer gå bra! Min bror kommer hit o hämtar mig om några timmar. Jag ser fram emot att komma till nybro o träffa syskonen o pappa är ju i sverige nu så jag ska få träffa honom med.

Kolla in mina systrars bloggar: Rebecka:  http://beckisbecka.blogspot.se 
Sara:  http://barasomsara.blogspot.se/


//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna