Sidor

söndag 1 juli 2012

Beslut

Beslut tar man ju mer eller mindre varje dag! Vad man ska ha för kläder på sig och vad man ska äta osv.... men sen finns det ju stora beslut också, stora och svåra beslut som man känner kanske kommer påverka resten av ens liv. Dessa beslut går man o tänker på länge ändrar sig kanske flera gånger men sen kommer man till den punkten att man har bestämt sig o vet att man inte kommer ändra sig igen och då vill man inte behöva vänta mer, på att det som man beslutat ska hända! Så är de för mig nu, nu när jag väl har betämt mig vill jag att det ska ske imorn! Men jag får troligtvis vänta ända till september innan de blir av. Jag återkommer mer om vad det är för beslut jag tagit!

På Onsdag åker jag till lappland men några vänner, som är som familj till mig! Vi kommer bo på hotell, Ser fram emot att åka iväg lite o umgås med familjen! Kommer hem på söndag igen så vi blir inte iväg så länge.

Skriver o berättar sen om hur vi hade det i lappland.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna