Sidor

lördag 14 juli 2012

Borde ta tag i mitt liv....

Ja jag borde verkligen ta tag i mitt liv och förändra det som jag kan förändra, jag kan äta bättre än vad jag gör nu, som det är nu så äter jag 2 gånger per dag o det är för lite!  Jag borde kunna röra på mig mer, men det är så svårt att komma igång. Och dessutom så har jag börjat slarva med mina mediciner vilket gör att jag blir väldigt trött, och mår dåligt! Jag ska börja sätta alarm på telefonen när det är dags att ta medicinerna och kanske när det är dags att äta också så det blir nån ordning på mig.

För ett tag sen så hade jag ett samtal med min läkare, hon pratade mkt om min vikt fast att det inte alls var de jag sökte hjälp för, men det är jag ganska van vid, att vad man än söker för hjälp så kommer vikten på tal! Jag förstår att det som läkare måste vara oroande att se en så mkt överviktig person som jag är. Men tycker ändå att de har inte rätt att alltid prata om det! Har ni upplevt samma sak nångång?

Idag har jag lagt upp lite annonser på Tradera. Gå in o kika på dem vettja, det kanske är något som du vill ha/behöver?!

http://www.tradera.com/nya-jeans-storlek-54-auktion_163106_159799454

http://www.tradera.com/fina-vaskor-1-rosa-1-svart-1-rod--auktion_341858_159823441

Skriver snart igen :)

//H-M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna