Sidor

fredag 31 maj 2013

Intyget som jag väntat på....

...i 4 månader, att det skulle ta så lååång tid! Har varit en jobbig väntan, jag gjorde verkligen ALLT för att de skulle bli klart fortare men vad jag än gjorde så skrev inte läkaren intyget i tid, inte för att hon inte ville utan för att hon inte hade tid, hon lovade om o om igen att "nästa vecka ska jag ta tag i att skriva ditt intyg" Men blev de så? NEJ! Men idag var jag o hämtade intyget hos henne (läkaren) och såg personligen till att rätt person fick det i sin hand idag!! Nu är det bara att vänta igen, fick ett halvt löfte om att det skulle bli klart på 2 veckor. I jämförelse med 4 månader är det kort tid men med tanke på hur min ekonomi är nu så är 2 veckor låång tid. Men de måste ordna sig, en dag i taget.

" Sånna som jag behöver va ifred, men klarar inte av nån ensamhet.... Jag skrattar för högt o ja e för kort... sånna som jag tag gärna en chans med huvudet bland molnen o hjärtat i min hand" - Sarah Dawn Finer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna