Sidor

lördag 4 maj 2013

Vad ska hunden heta?

Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska hämta honom på kenneln. Jag ser verkligen fram emot att bli hundägare :-) Det innebär mkt jobb och det tar mkt tid, men det är de helt klart värt! Jag kommer inte kunna åka iväg så mkt denna sommaren, men ni får komma o hälsa på mig istället!

Som ni ser så har jag ändrat om en del här på bloggen, förut var denna blogg en "viktblogg" och handlade om hur jag kämpar med att gå ner i vikt, jag kämpar fortfarande med det men jag har bestämt mig för att inte skriva så mkt mer om det här. Nu kommer bloggen handla om mig o min hund!

Har ni något förslag på vad han kan heta? jag tänkte först att han ska heta Ritzo men har nu bestämt mig för att fundera vidare o komma på något annat namn, har ni några förslag så får ni gärna skriva dem till mig.

//H-M

1 kommentar:

  1. Grattis till hunden! Själv är det 1 år sedan, vi träffade våran lilla donna för första gången.

    Tiden går fort!

    Lemmy så klart! :D

    // Anna

    SvaraRadera

Viktbloggarna Viktbloggarna