Sidor

söndag 2 juni 2013

INTE Chorizo

Det är inte okej att kalla min hund för Chorizo, han heter Ritzo - för den som har missat de! Jag tycker om det namnet och tycker att det blir förstört av att göra om det till andra smeknamn.

Idag var min fina vän Terese här och fick hälsa på min fina vovve, Det var kul o ha henne här o prata lite o jag blev glad av att se hur mycket hon tyckte om Ritzo :-)

Imorgon kommer jag ha fullt upp, först ska jag handla på förmiddagen, och kl. 11.30 ska jag vara hos tandläkaren efter de har jag BST, och sen vill En i Kungsporten träffa mig, och till sist så är cellgruppen hos mig på kvällen.

Nu ska jag ta tag i att diska, det är verkligen det tråkigaste av all städning som finns. Jag brukar säga att hellre städar jag ett helt slott än att diska okej kanske lite överdrivet men jag tycker de e sååå  trist. Men de måste ju göras det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna