Sidor

söndag 30 september 2012

Vad drömmer jag om?!

Jag behöver lära mig att leva i nuet, inte i det förflutna, inte i framtiden utan här och nu! Men det är ändå tillåtet att komma ihåg vad som hänt och drömma om vad som ska hända! Jag drömmer om att kunna resa mer, till Australien, Irland, och till massa andra intressanta ställen! Jag drömmer om att ha en digital systemkamera och att få gå en fotokurs! Jag drömmer om en egen familj, jag vill ha en Isländsk fårhund!! Finns säkert massa mer som jag drömmer om men detta var iaf några.

Igår och idag har jag städat hela lägenheten, tvättat all tvätt, och gjort alla måsten Det känns bra att  vara här hemma nu. :)

Imorn ska jag åka till Gränna och hälsa på Marina m. familj. Jag ser fram emot att få träffa dem, det var längesen!

Nu ska jag ta o göra lite middag och sen kanske se någon film. Hmm fast jag behöver plugga lite också, läsa om Egyptens historia låter inte de spännande.... *gäsp*

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna