Sidor

torsdag 27 september 2012

Livslust

Mitt liv rullar på, jag har ganska mkt att göra med skola, hemmet, träning och annat. Jag har svårt att hitta balans i livet. Jag vet inte vad som är viktigast just nu. Allt är viktigt och behöver mitt fokus. Men när man börjar se allt som måsten och plikter så är det dags att fundera på att även se till att man har lite fritid o lite roliga saker inbokade i almanackan eller kanske till och med göra spontana saker (även om jag inte är så bra på att vara spontan).

I helgen har jag inget inbokat, mer än att tvätta imorn em. Men jag skulle vilja hitta på något roligt, träffa vänner osv. Någon som har förslag?

Nu ska jag skriva vidare på min svenskaläxa en stund och sen ska jag sova.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna