Sidor

måndag 3 september 2012

Jag började och slutade dagen på xtra vaganza

Som planerat så begav jag mig i morse till xtra vaganza för att träna, jag var verkligen laddad för det när jag vaknade. Jag tog det beslutet igår och jag fullföljde det jag hade bestämt :) Jag kom dit klockan åtta på morgonen o det var ingen annan som tränade där då men framåt nio när jag tränat klart så dök det upp några. Efter träningen promenerade jag hem o satte direkt igång med att tvätta och städa.. jag fick energi av att träna! Jag hoppas och vill att detta positiva ska fortsätta, att motivationen ska bara öka. För jag fick ju som sagt NEJ till operation, det innebär att jag Måste klara det här på nått annat vis, jag har vänner som gärna vill stötta mig och jag trivs med att träna på XV, Jag har planerat in några träningspass ett par veckor framåt och förutsättningarna för att genomföra dem är goda. Jag har ska anmäla mig till en livstilskurs också som ska va i höst, det känns spännande.

Jag måste tänka positivt och verkligen tro att jag kan klara att gå ner så mkt i vikt som jag behöver, det är verkligen många kilon. Men när jag väger mig så säger jag till mig själv att dom siffrorna ska jag aldrig mer se på vågen utan nästa gång ska det vara lägre!!

Jag har nu laddat mobilen och ipoden med musik som jag kan lyssna på när jag tränar och jag har även laddat över xtravaganzas mentala tränings-skivor.

Ikväll var det lifetime-träff på XV, vi pratade om att ha ansvar för sina egna tankar, handlingar och resultat. Var riktigt bra!

Imorn fyller min systerdotter Ida 2 år och min lillasyster K fyller 20 år!! 20, fatta vad gammal jag är då haaahaha låter som jag har värsta åldersnojjan men de har jag faktiskt inte.

Nu ska jag ta och avsluta det här lååånga blogginlägget! Det är dax att för mig att gå och lägga mig.

Sov så gott vänner!

//H-M



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna