Sidor

fredag 31 augusti 2012

Vad gör man när man får ett NEJ!!!

Bryter ihop o kommer igen med nya krafter, det var vad jag gjorde igår. Jag bröt ihop totalt grät o grät o klagade hos familjen. Jag såg svart och kunde inte se att jag någonsin skulle hitta krafter att fortsätta kämpa! Jag var påväg att skriva ett inlägg här på bloggen mitt i känslostormen men jag lät bli. Idag är jag lite lugnare, men har fortfarande svårt att se hur de här ska kunna ordna sig. Jag har alltså fått nej till att genomgå en gastric bypass operation.

Så nu i helgen ska jag skriva o planera hur jag ska klara att gå ner i vikt utan operation, det kommer bli ett långt och svårt jobb men de finns de som klarat det före mig.

Skriver här snart igen.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna