Sidor

fredag 24 augusti 2012

Vackra Gränna

Igår efter skolan åkte jag hem till vänner som bor i gränna! Har bara varit här o myst. Utsikten de har över vättern är fantastisk! Jag njuter av allt det vackra. Snart ska jag ta bussen härifrån till Jkpg, till skolan för att ha första riktiga lektionen där i Svenska B. Hoppas att det är en bra lärare vi får. Igår fick/gjorde vi mitt schema och eftersom jag "bara" ska läsa halvtid så kommer det innebära att jag är ledig på måndagar. Det känns verkligen roligt att jag kommit igång med skolan nu, Jag ska börja läsa som sagt svenska B och även historia A.

Egentligen var det tänkt att min syster www.beckisbecka.blogspot.se skulle komma hem till mig i helgen men nu blir de inte så för att hon har för mkt att plugga nu då hon årecis börjar 2.a året på gymnasiet. Hon är verkligen duktig och en kämpe!!! Så jag har ännu inte några planer för helgen men de är rätt skönt att jag inte har det. Då jag kanske kommer ha läxor o annat och göra. Blir säkert att jag ger mig ut med kameran en runda med o tar lite bilder till på Tisdag då jag har estetisk verksamhet på schemat.

Nu ska jag ta o packa ihop mina saker här o bege mig till bussen som går snart.

Ha en riktigt bra dag! Skriver snart igen.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna