Sidor

tisdag 7 augusti 2012

Försöker planera och förbereda mig

Skolan börjar om 2 veckor!!! Hur förbereder jag mig för det? Idag är det tisdag, vad kommer jag  ha för lektioner på tisdagar i skolan? Jag måste ta reda på vilka böcker jag ska köpa också vilka ämnen ska jag börja med? Hur stor klass är det jag ska gå i? Frågorna är många och jag låter kanske en aning panikslagen och nervös! Och ja det är jag! Men de kommer nog gå bra. Jag har varit o hälsat på skolan och jag har träffat klassföreståndaren och hon är mkt trevlig! :)

Hörni vad vore livet utan musik, jag älskar musik! Just nu lyssnar jag mycket på bröllopsmusik, lyssnar och drömmer mig bort.. fånigt jag vet :) mycket av mina tankar upptas av bröllopstankar... inte bara musik, även klänningar, dukning, fotografering, mat och andra detaljer osv.... Och jag ska inte ens gifta mig nu jag bara dagdrömmer en massa!

Nästa onsdag, 15/8 ska jag träffa min vän Linda W, hon kommer till Jönköping och det ser jag verkligen fram emot! :)

Min katt Zimba får stanna här när jag åker hem, han trivs mkt bra här! Han är mest ute nu eftersom min systers hund är här, och dom tycker inte om varandra!  

Nu ska jag ta o lämna över min dator till www.beckisbecka.blogspot.com så även hon kan uppdatera sin blogg.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna