Sidor

fredag 10 augusti 2012

Jaaa!

Jag ringde till Värnamo idag för att kolla hur det går med min kallelse och för att kolla om jag kunde få skriva upp mig som reserv till gruppträffen som är i augusti (jag ringde dit i början av veckan och då sa de att jag INTE blir kallad till den träffen i augusti utan får vänta till senare) Men då säger den jag fick prata med idag, att jag kommit med  i nästa träff som är sista augusti! Yes!! Det innebär att operationen blir av innan jul! :) Blir glad men även nervös när jag tänker på det!

Idag har jag ätit en del onyttigt, Så vill inte väga mig imorn. Men jag måste verkligen ta tag i detta med vikten för jag vill väga mindre när jag kommer till Värnamo i aug. än vad det står i kallelsen att jag vägde i juni, så med andra ord har jag har några kilon att gå ner! Men jag  har svårt att sköta mig o ha bra rutiner när jag är här i Nybro, jag skyller inte på någon annan än mig själv, men det är som att när jag är här så släpper jag alla bra rutiner o slarvar en massa! På måndag ska jag åka hem och jag ska ta med mig syrrans hund också, tåget går 08.20 så jag är framme i Jönköping 11.00. Klockan 12.30 ska jag vara hos tandläkaren. Kl 18.45 ska jag till xtravaganza på första lifetime träffen, det är tänkt att jag ska väga mig då med men jag ska försöka slippa det för de har ju inte gått så bra.

Min syster Rebecka www.beckisbecka.blogspot.se är väldigt bra på att sminka sig själv och andra
För ett tag sedan fick hon sminka och styla mig, såhär blev det! :)







Denna bild får avsluta detta inlägg :)

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna