Sidor

tisdag 21 augusti 2012

Tillbaka till skolbänken!

Imorgon börjar jag skolan (svf), jag är lite nervös men ser samtidigt fram emot det. Det ska bli spännande. Dagen börjar med samling kl 10 i aulan och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Antagligen blir det en massa info :)

Igår hade jag lite ångest över mitt beslut om att genomgå en GBP-op, har jag tagit rätt beslut? Skulle jag kunna klara att gå ner i vikt utan operation? Jag har som sagt försökt på måånga olika sätt. Men innebär det att jag gett upp för att jag tänker tanken att operera mig? Jag vet att innerst inne vill jag klara det "själv" dvs utan operation. Men jag vill också leva... inte bara överleva, och det skulle ta väldigt lång tid att gå ner min övervikt på egen hand kanske längre tid än vad jag har! Jag kommer gå på informationen om GBP den 30 augusti och därefter ta beslut om jag verkligen ska operaras.

Imorgon är det först skolan o sen iväg o träääna!

//H-M



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna