Sidor

onsdag 5 september 2012

Yoga

Tycka vad man vill om yoga, men de är skönt för kroppen att göra de rörelserna! Sen behöver man ju inte säga "sap" "naam" eller vad dom nu säger på min yoga-cd. Jag är ingen van yoga utövare så ska väl inte uttala mig så mkt om de men nu har jag testat och jag tyckte de va ok. Jag skulle nog aldrig gå på ett yogapass någonstans utan jag tränar hemma. Att tänka på när man utövar yoga

1. slappna av
2. det ska inte göra ont
3. när man stretchar o tänjer på kroppen frisätts en del slaggprodukter som finns i kroppen då är det viktigt att dricka mycket Vatten! Så man rensar ut dem.
4. du blir bättre för varje gång du tränar, man är ju inte proffs från början (och målet är inte heller att bli proffs, utan det är att bli mer rörlig i kroppen osv).

Nu ska jag ta o laga middag, de blir något med köttfärs. Jag har inte bestämt vad än.

//H-M







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna