Sidor

fredag 14 september 2012

Handens forum på SVF

 
 
Vi hade handens forum på skolan igår och jag var en av de som gick runt och fotograferade vad de andra gjorde. Man kunde välja att: måla, pyssla, sticka, klippa får, spela spel baka bröd mm. Jag gick först runt på skolan till de olika grupperna men sen på eftermiddagen följde jag med min klass som hade valt att måla, de höll till i stallet där vår lärare har sin häst. Deras uppgift var att måla bommar till hästhoppning. Jag har valt ut 3 bilder här ovan där det inte är med några ansikten, utan bara Händer, passande på handens forum. Bilderna är oredigerade och tagna av mig, jag är nybörjare och har inte fotat med systemkamera så mkt innan. Jag vill bli bättre fotograf och jag har mkt att lära mig. Drömmen är som sagt att en dag ha en egen systemkamera!
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna