Sidor

onsdag 12 september 2012

Läxor!

Idag har jag mailat iväg 2 läxor i svenska B. Jag var inte helt nöjd med texterna när jag skickade iväg dem men de kom iaf iväg i tid. Nyss så fick jag ett mail från läraren med respons på texterna, och de var mest positiv kritik. Men nu sitter jag ändå här o ångrar att jag skickade iväg det "ofärdigt" fast jag tror att jag hade tyckt att det skulle vara jobbigt oavsett hur mkt jag jobbat med uppgifterna. Jag har inga problem med att göra de läxor jag får men sen att lämna in och få det granskat o låta andra läsa vad jag tycker och tänker Det är riktigt jobbigt!! Men varför ska allt jag skriver vara hemligt och privat? Jag skriver väldigt mkt till vardags förutom bloggen och skoluppgifterna, t.ex. dagbok, dikter, berättelser, tankar, framtidsplaner och drömmar osv. Fast det är väldigt sällan någon får läsa några av mina texter. Jag Kanske sakta ska ta och ändra på det?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna