Sidor

söndag 7 oktober 2012

29 snart 30

"Va, det kan man inte tro!" Japp det var reaktionen jag fick av en av mina klasskamrater när jag berättade att jag är 29 år, Han trodde att jag var yngre. Men han sa inte hur gammal han trodde att jag är. 

Idag var jag på möte i pingst jönköping, jag har inte varit på möte där sen april tror jag det var. Jag gick tillsammans med min alpha grupp. Det var ett väldigt bra möte och kul o träffa folk jag inte sett på länge mm.

Ikväll ska jag till kungsporten på "sisters" heter de, det är möte för bara kvinnor/tjejer. Jag ska gå med några vänner. De skulle ut o äta först, de skulle till "en italienare och en grek". Tyvärr har jag inte råd att följa med dem, men det blir fler tillfällen hoppas jag. Så idag får jag laga någon mat här hemma istället.

Nu ska jag ta o städa lite här hemma innan det är dags för mig att åka iväg :)

//H-M





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna