Sidor

söndag 14 oktober 2012

Igår åkte jag till Gränna

Ja igår begav jag mig som planerat till Gränna, för att hälsa på en familj som är nära vänner till mig! Barnen i familjen (två grabbar) har jag varit barnavakt åt sen de var bara några år gamla. Och imorgon fyller den äldsta 12 år!! Galet vad tiden gått fort fast samtidigt när man tänker på det så har det ju hänt och förändrats jättemycket! Han fick en cd-skiva av mig som han önskat sig. Jag sov över hos familjen det var riktigt mysigt. Och M och jag fick mkt tid till att prata om allt möjligt, med henne kan jag prata med om det mesta, det känns bra.

Nu ska jag ta o sova några timmar innan det är dags att gå upp och åka till kungsporten.

Sov så gott vänner!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna