Sidor

torsdag 25 oktober 2012

Det finns elaka människor överallt!

Så även här! Elaka kommentarer och ren mobbning kommer man aldrig ifrån. Jag får försöka att inte ta åt mig eller bli sårad varje gång. Men det är svårt när jag själv tänker "dom har ju rätt, det dom säger är ju sant" Men även om det är sant så har väl inte de rätt att hela tiden påminna mig om de eller påpeka det varje gång de ser mig? Jag är kanske extra känslig nu när jag mår dåligt och har mkt ångest men ändå...

Idag ringde jag min psykolog o frågade om hon hade en extra tid för mig imorn, egentligen skulle jag träffa henne först på måndag, men hon hade tid för mig imorgon bitti kvart över åtta:)

Igår hade jag besök av fina Mona, fick en bok av henne som jag inte hade läst "Nådavinter" heter den, jag har börjat läsa i den o den verkar väldigt bra jag hade svårt att lägga ifrån mig den igår kväll.

Imorn kommer Nadine hit med hårinpackning som ger färg, ska bli så skönt o få lite ordning på håret igen.. det skulle verkligen behöva klippas också men de får vänta.

Nu ska jag ta o skriva i min matdagbok. Och sen läsa vidare i "nådavinter".

//Hanna-Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna