Sidor

onsdag 29 juni 2011

Dags att uppdatera

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, sommaren är här och då lockar det att vara ute mer än att sitta vid datorn. Men tänkte att det ändå är dags för en lite uppdatering. So here it comes:

För en vecka sen var jag hos läkare, fick träffa en som jag inte vart hos tidigare, och hon var riktigt bra att prata med och hon ville verkligen hjälpa mig, hon gjorde en del medicinändringar la till tog bort och ökade.... och hon skickade även en remiss till provtagning för att reda ut mina problem. Så idag gick jag till labbet och var inställd på att behöva vara där i en timme eller så... men de tog bara några minuter sköterskan behövde bara sticka mig 1 gång, så enkelt har det aldrig gått tidigare! Men 12 rör med blod fick jag lämna så de är många prover som ska göras.

I midsommar var jag hos mamma o firade med en del av syskonen och även pappa var där han ska va i sverige i 2 veckor, han bor annars på Island. Imorgon ska jag åka till dit igen vi ska fira min lillasyster på lördag, som slutat nian. Jag kan inte skriva här vad hon ska få i present för hon brukar läsa min blogg ibland. Men hon kommer bli riktigt glad för presenterna tror jag! :-)

Nu ska jag ta o packa färdigt inför imorn, jag ska upp ganska tidigt så vore skönt o slippa greja med det då!

P.s. Har ni tips på bra böcker (som jag kan läsa på resan) så tas de tacksamt emot! D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna