Sidor

onsdag 8 juni 2011

Xtravaganza

Jag känner mig motiverad efter kvällens grupp träff, det var träff 5. Så det handlade om hälsoanalys och planering, att planera så att man varje vecka får med alla 4 XV:s ledstjärnor som då är: Mental träning, Mental näring, God energi, och Rörelseglädje. Jag behöver nog planera lite bättre så att jag vet vad det är som gäller. På ett sätt var det "lättare" att gå på helfart då visste man att man skulle säga nej till ALLT annat. Men nu när jag äter på halvfart så tummar man lite på reglerna och gör kanske för många undantag. Jag vägde mig inte idag, efter att ha pratat med L på XV så kom vi fram till att jag skulle vänta med att väga mig till nästa vecka, då har det gått en månad sen förra vägningen.

Efter xv så mötte jag upp med min vän Saga för att tillsammans med henne gå på en skivrelease, Det var vår vän A-M som släppte sin första CD. Härlig kväll med gott sällskap och skön musik.

När jag sen kom hem var jag hungrig så fixade då lite mat, kände mig duktig som lagade ordentlig mat, men efter bara några minuter vid spisen så sätter brandlarmet igång! Ja, jag har ingen köksfläkt så matoset satte igång ett rejält tjutande, Pinsamt! Men hyresvärden verkade inte märka nått iaf så kom han inte ner o kollade vad det var. Det kan ju inte ha undgått honom? de tjuter ju väldigt högt. Men tur att det inte var allvarligare orsak än matoset. Men hyresvärden är brandman så de hade nog gått bra ändå, känns lite tryggt iaf. :-)

Nu ska jag gå o lägga mig, ska upp tidigt imorn för o träffa några vänner (som oxå är sjukskrivna) vi ska umgås o sen träna ett pass ihop. Sen på eftermiddagen kommer min vän Sara hit! Ser fram emot att få träffa henne, Jag har delat lägenhet med henne tidigare. Så vi känner varandra väldigt väl men nu var det lääängesen vi sågs.

Som sagt sova var det ja....

Godnatt vänner!

//H-M

2 kommentarer:

  1. Inte bara jag som sitter vid datorn istället för vid sängen vid denna tiden då:)

    SvaraRadera
  2. Jag håller med. Helfart är en baggis jämfört med halvfart. Då är det så lätt att fuska, och fusket eskalerar lätt :(

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera

Viktbloggarna Viktbloggarna