Sidor

tisdag 20 mars 2012

Visningar igen!!!

Ja nu har hyresvärden lagt ut en annons om lägenheten igen, eller ja förra gången var de ju jag som hade annons ute och skötte visningarn. Idag har de varit en visning, hyresvärden ringde mig o sa att han skulle ha visning om några minuter! några minuter??! Snacka om dålig framförhållning. De va bara o göra de bästa av de, jag hade ju inte stökigt eller så som väl var men de är ju flyttlådor ÖVERALLT!

Det finns chans att jag slipper dubbel hyra trots allt, han som kollade idag kunde flytta in redan första april o samma med de som ska kolla imorn. Skönt! För jag har verkligen inte råd med dubbel hyrra!!!

Idag var en vän hos mig o hjälpte mig att flyttpacka, vi packade nästa allt som va i köket. De va kul o träffa henne o hon hade sin lilla dotter med sig med som jag inte träffat innan, så mysigt :-)

Imorn när de är visningar här så tänker jag hålla mig borta, de blir så konstigt om jag är här när det är hyresvärden som ska hålla i visningen.

Det kommer vara så skönt när flytten är över, 
  • När allt "skräp" (soffan och utemöblerna) är slängt
  • Allt är packat
  • Grejerna från magasineringen är hämtade
  • lägenheten är städad
  • få börja packa upp och komma iordning i den nya lägenheten
//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna