Sidor

fredag 23 mars 2012

Jag är så tacksam att allt löser sig med flytten och annat, bit för bit!

Idag fick jag hjälp av en vän att köra min soffa och trädgårdsmöblerna och annat skräp till sortergården! Så skönt att det är ordnat!

Jag har fått tag på en annan soffa nu, som är en jättefin svart 3 sits ektorp ikea soffa som jag är väldigt nöjd med! Ska hämta den nån dag nästa vecka jag hoppas de blir på fredag eller lördag då jag flyttar allt annat. Men om de vill att jag ska hämta soffan tidigare så är de ordnat så jag får ställa soffan hos några vänner ett par dagar om det behövs, så saker o ting ordnar sig verkligen efterhand :)

Min katt tycker nog de e konstigt att jag slänger ut "hans" fina soffa och i princip tömmer lägenheten, De är rätt tomt här nu.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna