Sidor

söndag 11 mars 2012

Främlingar i mitt hem

Ja både torsdag o fredag hade jag visning av lägenheten, på torsdagen var de 2 som var här o på fredagen 3 skulle varit 4 men de va en som inte dök upp o hörde inte av sig heller o hon svarade inte när jag ringde och sms.ade, dålig stil!. På måndag kommer det 3 och på tisdag 1. Men jag börjar säga nej till visning till de som hör av sig nu. Jag kan ju inte låta hur många som helst komma o kolla! Måste ju se om jag får respons från de som redan kollat först. Jag hoppas att de inte är för många som hör av sig, de blir så svårt att välja då!

Idag är de riktigt fint väder! Borde kanske ge mig ut  i de o njuta av våren! Ska nog ta en promenad.

Jag önskar att de var klart vem som ska flytta in här och att vi kunde bestämma ett datum så jag kan börja planera flytten, fråga folk om hjälp, för jag klarar inte det här själv jag behöver hjälp.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna