Sidor

fredag 16 mars 2012

De har inte riktigt löst sig, än!

Jag måste ju flytta sista mars, men än har ingen skrivit kontrakt för den här lägenheten jag bor i nu. Jag har verkligen inte möjlighet att betala dubbla hyror! Det måste ordna sig och det snart!

Får be om ursäkt för mitt tjat om flytten, men som ni kanske förstår så upptar det ganska mkt av mina tankar nu. Så ni får stå ut ;-)

Idag var jag o tränade i KP, de gick bra och var kul! Jag måste träna mer.. som de är nu tränar jag 1-2 ggr i veckan o det räcker inte. Sen måste jag ta tag i att göra en plan för vad jag ska äta o när! Jag slarvar med att äta, jag har kommit in i dåliga vanor, jag äter 1-2 gånger om dan och det gör ju inte att jag går ner i vikt. Har ni några tips på hur jag kan bryta detta? Jag kanske ska sätta larm på telefonen när det är dags att äta, en typ av "mat o sov klocka" ja för sömnen funkar inte heller. Oj vad jag klagar då! Jag Måste ta tag i de här!

En kompis sa att jag fick sms.a henne varje gång jag ätit o skriva en plan o visa för henne... kanske ska göra de så får jag lite "press" på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna