Sidor

måndag 5 mars 2012

Om jag ändå fick sova om nätterna

Ja jag ligger och grubblar på nätterna så jag kan inte sova. Och gissa vad jag grubblar på?! Ja FLYTTEN så klart.

Vem ska hyra den här lägenheten, hur ska jag få tag på "den", ska jag skriva en annons eller vill min nuvarande hyresvärd sköta de?, får jag störa hyresvärden på hans semester för att fråga om jag får sätta in en annons, vilka ska jag fråga om att hjälpa mig att flytta och jag kan ju inte fråga folk förens jag har ett datum för flytten, jag behöver en ny soffa har jag råd med det? behöver jag hyra släp eller känner jag nån som kan låna mig ett?  frågorna är många, gaaah ja ni ser ju hur förvirrat de är just nu!

Nu ska jag iväg o träffa några tjejkompisar, och försöka tänka på annat än flytten!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna