Sidor

söndag 4 mars 2012

insnöad på möbler

Ja jag tjatar massor om dessa möbler o saker jag tycker att jag behöver och jag kollar verkligen mkt på sidor som säljer möbler och annat till hemmet, det är både sidor som annonserar begagnade saker, och sidor som säljer nytt. Jag har ju ganska mycket saker o möbler redan men lite skullle jag villja komplettera med. Jag får önska mig presentkort på möbelaffärer när jag fyller år.
Åh vad jag längtar till den dag då flytten är över, och då slipper ni förhoppningsvis mitt tjat om möbler osv. :-)

Idag ska jag iväg o äta lunch med min fina vän Lollo, ser verkligen fram emot det! De var längesen jag träffade henne. Vi bor inte så långt ifrån varandra men ändå blir det inte av att vi ses!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna