Sidor

tisdag 6 mars 2012

Lunch med min frisör

Ja nu har jag percis kommit hem från en trevlig lunch med min fina vän N, som även är min frisör :) Funderar på att boka in en tid hos henne snart! Det är visst väldigt poppis med att ha fjädrar i håret, kanske man skulle ha?! Men måste tänka på att jag behöver pengarna till flytten. Haha jag som tänkte att jag skulle skriva ett inlägg utan att nämna just F L Y T T E N men de går visst inte just nu.

Påväg till lunchen träffade jag på en som jag gått i samma klass som, kul! Men vi hann inte prata så länge.

Borde åka o träna, eller så kör jag träning hemma... syrran visade mig ett bra pass man kan träna själv. Fast jag behöver nog åka iväg o träna för då träffar jag ju samtidigt min coach... Japp så får de bli!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna