Sidor

lördag 3 mars 2012

Möbler

Har varit o kollat på en väns möbler som hon ska sälja! Så jag ska köpa en byrå http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/60062599/#/60062599 av henne.som jag tror kommer passa bra i den nya hallen eller så får jag ha den i rummet. Sen kanske jag köper en tvbänk med, den jag har nu är väldigt liten men det beror lite på vad hon ska ha för den, eftersom jag egentligen redan har en tv-möbel. Sen hade hon köksmöbler som var fina men ganska slitna, men jag har ju köksmöbler som jag är nöjd med.

Har kommit på lite mer som jag behöver:

  • Lampor Både tak- o golvlampor
  • Krukor
  • Gardiner till rummet
  • Stor matta
  • Fåtölj
Kommer nog på mer efter hand.
När jag ska flytta kommer jag behöva hämta möbler o grejjer från 3 olika ställen! 1. förrådet i norrahammar. 2. Lägenheten jag har nu. 3. byrån mm hos E. Jag hoppas jag kan få hjälp med flytten av vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna