Sidor

torsdag 28 juli 2011

Tråkväder

Vad ska man göra en dag som denna?! Man vill ju inte bara sitta här inne hela dagen, och man kan inte åka till stranden, men nått vill man ju som sagt göra! Kanske åka till Kalmar och kolla på rean.

Imorgon hade jag tänkt åka hem till JKPG, för att som sagt gå på bröllop, kommer nog bli kul när jag väl är där men eg. ser jag inte fram emot att det... men det finns fler anledningar till att jag behöver åka hem några dagar: kolla posten och så måste jag gå till XV, hämta paket från postorder. Men nu har jag lite beslutsångest över hur jag ska göra, om jag ska på bröllopet eller inte??! Eller frågan är eg. om jag ska åka överhuvudtaget, för åker jag hem så går  ja ju på bröllopet! Åhh varför ska jag ha så svårt att bestämma mig!

För några veckor sedan beställde jag kläder från en postorderkatalog, det leveredas snabbt och så långt var de ju bra men sen när jag öppnade det levererade paketet så var de fel på nästan alla kläder alltså klänningen hade de skickat fel storlek, samma sak med kjolen, och den fanns inte kvar i lager längre så den kunde jag inte beställa ny :-( och sen skickade de även en svart jeanskjol som jag inte ens hade beställt! Jag skickade tillbaka kläderna och nu har de skickat TVÅ paket med en klänning i varje paket, likadana klänningar! Och pengarna för de returnerade kläderna har jag inte fått än! Kommer nog inte beställa mer från dem!!!

Nu åkte syster S och hennes sambo, till Kalmar för att shoppa på rean, hade varit kul att följa med men de ville vara själva.

Nu ska jag äta, det blir Öländska kropptkakor, de är såå gott! Med rårörda lingon och lite grädde till!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna