Sidor

tisdag 24 april 2012

Är förkyld o har ont i halsen men jag får mkt gjort ändå!

Kände mig lite snorig igår när jag gick och la mig, men när jag vaknade idag var det mkt värre jag är täpt och har ont i halsen och har lite feber, men jag låter inte det stoppa mig från att göra det jag hade planerat för dagen: Att packa upp resten av flyttlådorna! Och det flyter på ganska bra Men jösses vad mkt klädder jag har och dessutom är ganska stor del av dem kläder som jag inte kan ha just nu för att de är för små. Men jag ska krympa i dem, och de snart! Jag ska inte packa ner dem i källaren utan lägga dem i byrån så att jag blir påmind om dem varje dag.. vad är de då för kläder? till att börja med är de 12 par OANVÄNDA jeans. 2 jeanskjolar, 2 andra fina kjolar. Ska gå igenom kläderna o se om de är nått jag kan skänka till second hand eller kanske ge bort till vänner. En annan idé är ju att sälja en del på tradera, fast jag kommer ju kunna ha jeansen o de andra kläderna snart.

När jag gått igenom mina saker från magasineringsförrådet så upptäkte jag att där var en kartong som inte var min! I den så var det en projektorduk, sånna är väl rätt dyra?? Jag ringde iaf till den som äger förrådet o sa att den hamnat fel, hon kommer på fredag o hämtar den!

Snart ska jag ha inflyttningsfest känns som att tiden gått/går väldigt fort! Jag har inte kommit helt i ordning här, än men det hinner jag. Jag har kommit på vad jag ska ha för fika de blir banankaka, kladdkaka(special), och äppelkaka, men  jag vet inte riktigt hur många som kommer, hittills är det 9 pers som sagt att de kommer, och det är ju lite lagom jag bor ju inte jättestort. Men jag har sagt att det är droppin från kl 18.

Nu ska jag lägga mig o vila mår inge bra!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna