Sidor

onsdag 9 maj 2012

Det händer mkt nu...

Som sagt så hade jag inflyttnings/födellsedags fest i lördags, den blev lyckad. Alla tyckte om fikat o fruktsalladen som jag bjöd på vi hade de riktigt nice. Innan festen fick jag hjälpa att köpa o skruva ihop en ikea byrå som jag nu har i hallen, den är sååå fin :) I måndags då min födelsedag var, så va jag med en vän o åt lunch på Jensens, de va mkt trevligt och gott. På kvällen blev jag bjuden på bio av några vänner, vi såg "Hunger Games", de första jag har att säga om den är att den är konstig! Jag skulle inte rekommendera andra att gå o se den. Men man har ju olika filmsmak, och denna film var inte direkt i min smak. Men jag hade trevligt och roligt! Vännerna jag gick med var båda på ganska flummigt humör så de va roligt även om inte jag var på de humöret just då! :)

På förmiddagen i måndags så hade jag samtal med min psykolog och vi pratade om min grundskole- och gymnasiet- tid, det var rätt jobbigt att prata om. Men vi pratade också om framtiden vad jag vill o ska göra. Så nu har jag tagit tag i det o bestämt vad jag vill göra till hösten,, hoppas att de blir som jag vill. Och att jag ska klara av det jag tar mig för... tänker inte avslöja än vad det är jag ska göra.

Idag är de dåligt väder så jag passar på att städa, diska och tvätta inte så kul men sånt måste ju göras! Ikväll ska jag åka till gränna o besöka en familj som är nära vänner till mig, ska bli kul, vi ska fira att jag fyllt år! Jag ska även sova över där till imorn.

Imorn ska jag på intervju inför det jag ska göra i höst, är lite nervös men det kommer nog gå bra! Nu måste jag leta fram intyg o andra viktiga papper som jag ska ha med mig till intervjun. Och måste även packa lite eftersom jag ska sova borta i natt.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna