Sidor

söndag 13 maj 2012

Spännande och skrämmande

Jag sover dåligt om nätterna nu, ligger o tänker på hösten. Tänker fortfarande inte avslöja vad det är jag ska göra, för jag har inte fått 100% besked på om jag kommer kunna göra det. Det får jag veta på tisdag. Det är något som är positivt, känns spännande, bra, roligt, viktigt och givande men kommer samtidigt vara skrämmande, utmanande, jobbigt och svårt :s

Idag ska jag följa med min syster och hennes barn till Huskvarna, där det är barnens dag i stadsparken idag, det kommer va ansiktsmålning, ballonger o annat kul sen kommer jean banan dit o ska uppträda på scenen. Hoppas att vädret som är nu håller i sig och att det blir en bra dag!

Nu ska jag ta o göra mig i ordning så att jag är redo när syrran kommer o hämtar mig.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna