Sidor

onsdag 11 april 2012

Igår, idag och imorgon

Igår var jag hos sjukgymnasten, Hon kollade min rygg, vilka rörelser jag kunde göra och inte. Jag hade mer int när jag gick än när jag kom dit, men inte så konstigt kanske. Jag ska dit på måndag igen o underssöka min vänster fot.

Idag har jag varit med min vän Linda, Hon skulle pröva ut nya glasögon. jag skulle vara med för o hjälpa henne o välja. Jag tycker vi hittade riktigt snygga glasögon tillslut! Efter det gick vi till Jensens o åt lunch sen tog jag en promenad hem jag bor ju ganska nära centrum numera :)

Imorn ska jag träffa min arbetsterapeut vi ska prata om vad jag ska göra i sommar, jag är ju just nu sjukskriven till sista maj så efter de vet jag inte riktigt vad som händer.
Imorgon kväll är det dags för xtra vaganza träff, min coach vill nog att jag ska väga mig då men de kommer jag inte att göra.

De var allt för denna gång!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna