Sidor

fredag 29 april 2011

Syrran kommer hit!

Nu har jag druckit min svampsoppa, den var god, av alla jag prövat så var den nog godast så den får faktiskt en 10. De smakade som att dricka svampsås så efter ett tag tröttnade jag lite på den men de är ju inte så mkt man ska dricka per portion.

Snart kommer syrran hit med sina 3 barn :-) de har vart på a6 och fixat fotbollsskor mm. Så de kommer hit o fikar lite innan de åker hem. Men jag ska ju givetvis inte fika! Jag har bestämt att jag får dricka lite ramlösa med mangosmak inget annat.

Har suttit ute i solen o läst, tror jag har fått lite färg idag men de tråkiga är att jag får soleksem, speciellt av vårsolen. Men jag njöt fullt ut av värmen och ljudet från fåglarna.

Har lite ont i huvudet nu, jag tror att jag väntade för länge innan jag drack soppa nr 2 för dagen, drack nr 1 kl 7.00 i morse o nr 2 vid 16.30. Anledningen till att jag väntade var för jag tänkte att jag kunde dricka den när syrran o barnen fikar, men de har int kommit än.

Jag vägde mig precis på min våg som jag egentligen tror visar fel, men iaf enligt den så har jag gått ner 3,5 kg hoppas att det stämmer.

Nu ska jag gå o göra mig en kopp te och vänta på syrran.

Ta vara på helgen o njut fullt ut!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna