Sidor

fredag 29 april 2011

Dag 4, träning och promenad

Idag var jag och tränade i xtra vaganzas lokaler för första gången på egen hand, har ju tränat med en instruktör en gång innan. Det känndes riktigt bra, trodde inte jag skulle orka träna eftersom jag inte äter vanlig mat. Efter träningspasset blev de en promenad hem, så nu är jag hemma och känner mig riktigt nöjd. Och dessutom är klockan bara 12 så kanske jag orkar/hinner med en promenad till i eftermiddag!

Idag är det dag 4 med xtra v. just nu är jag hungrig! Efter träningen så skriker kroppen efter mat. Jag ska snart ta min lunchsoppa, de blir svampsmak idag, Jag återkommer med betyg på den.

Undrar om jag gått ner nått, det hoppas jag, så som jag kämpar. Men tyvärr har jag ingen våg hemma som är till att lita på så jag får tålmodigt vänta till nästa vägning på xtra vaganza, där väger man sig en gång i månaden så det blir om ca. 2 veckor för mig.

Bilden är tagen på Island när det var vår där!

Nu ska jag ut o sätta mig i solen o läsa nån bra bok o bara njuta av de härliga svenska vårvädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna