Sidor

måndag 22 augusti 2011

Humöret går upp och ner

Det har varit en jobbig helg, har känt mig låg och omotiverad till allt! Det är svårt att förklara varför jag mår så här just nu egentligen. Men jag får kämpa på och ta nya tag, det vänder nog snart.

Ni undrar kanske hur de går med min utmaning att vara sockerfri i 2 veckor, nja de går sådär... har ätit choklad en gång, haft socker på gröten 2 ggr (hade inga bär hemma) så de går ju inte bra precis men får ändå tänka på vad jag ätit om jag inte haft denna utmaning.

Sen vägningen på XV har jag (enligt min nya våg) gått ner 3,9 kilo, så det går åt rätt håll och det ska det fortsätta att göra ända tills jag är i mål! Jag har satt upp tydliga delmål osv. På Onsdag är nästa XV träff och jag funderar på att väga mig där då om jag får, ibland tycker de att vägning varannan vecka är för ofta.
Funderar lite på att kanske gå på helfart i 2 veckor från och med fredag men har inte riktigt bestämt mig än... vad tycker ni?

Kommentera gärna mina inlägg... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna