Sidor

lördag 25 februari 2012

10 sidor långt brev

Jag håller på att rensa o slänga, och då hittar man en del skoj. Vissa saker undrar jag verkligen varför jag sparat o en del andra saker blir jag glad och nostalgisk av att finna, som till exempel så hittar jag gamla brev från min fina vän Linda. Dom kommer jag ju givetvis att fortsätta spara. Det är svårt att vara effektiv med packandet när man blir nostalgisk.

Snart kommer en vän hit så ska vi laga middag ihop o bara umgås o ha de mysigt, det blir nog en titt på melodifestivalen senare också, tycka vad man vill om den men vi kommer iaf. titta...

Det går inte så bra för mig när de gäller viktnedgången just nu, men jag ska ta nya tag o hitta inspirationen o motivationen!!!

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna