Sidor

torsdag 22 december 2011

Hej!

Åh vad längesen det var jag skrev här! Vet inte riktigt vad jag ska börja berätta, det har hänt så mkt i höst/vinter.

Just nu är jag i nybro hos mamma för att jag ska fira jul här. Överraskade lillsyrran genom att komma hit en dag tidigare än planerat :-)

Så vad har då hänt den här hösten? Den började med att jag blev inlagd för jag mådde mkt sämre, jag var inlagd i två månader och fick all hjälp jag behövde. Så efter det har jag gått på arbetsrehabilitering, och jag trivs bra med det.

Vad gäller min vikt så står jag just nu still, jag går på halvfart med xtra vaganza och det känns bra. Jag har även fått med min storasyster i xtra vaganza så vi går i samma grupp nu.

Nu ska jag ta och sova men jag kan uppdatera bloggen mer imorn.

//H-M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Viktbloggarna Viktbloggarna